Saptamana trecuta am ,,rupt randurile” si am organizat o noua vacanta. Pentru inceput, asa cum se cuvine vara, am mers la mare si la soare. Ne-am cazat la Costinesti, la Vila Perla. In prima zi, dis-de-dimineata, am plecat cu gasca la plaja. Valurile mari ne-au tinut departe de apa in prima parte a zilei, dar vremea era perfecta pentru un bronz auriu.

editttt

Ne-am luat sezlonguri, cate un frappe si ca gustare, fructe de mare. Seara ne-am dus in Parcul de Distractie si am facut intrecere cu masinutele, iar cele mai curajoase dintre noi s-au dat in Ferris Wheel.

O noua zi, noi activitati. Cum soarele era o roata rosie care incingea nisipul, am mers sa mancam si ne-am facut planul pe acea zi. A fost destul de simplu, caci aveam un singur scop: sa ne distram pe cinste! Am facut rezervare la Office Summer Club si ne-am intors in camere. Ne-am luat costumele de baie si am plecat spre marea balaceala. Valurile mici erau perfecte, iar atmosfera placuta ne-a dus cu gandul acasa, la Paradiz!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dupa cum stabilisem, seara am mers in club. Animatoare, muzica de sezon si un eveniment surpriza. Persoanele care aveau codul 115 pe bratara de acces erau rugate sa urce pe scena. Astfel, au urcat o fata si un baiat care pareau ca se cunosc. Ajunsi pe scena au fost intampinati de prezentatoare, care le-a adus o sampanie si un buchet de flori. Ati ghicit, a cerut-o in casatorie, iar ea a spus un,,DA” raspicat! Love is in the air.. sau in the club! <3

10394537_744345915625468_899334409655713740_n

Urmatoarele zile au fost insorite, asa ca ne-am bronzat frumos si uniform. Dupa 5 zile de soare si plaja, simteam nevoia sa respiram un aer curat. Si ce loc e mai potrivit decat muntele? Asa ca am mers la Brasov sa vedem Castelul Bran si sa ne urcam pe munte. Eh, nu ne-am urcat noi chiar pe munte, dar macar am escaladat dealul din incinta Pensiunii unde ne-am cazat. Personal, am fost fascinata de muntii Bucegi. Linia dintre munti si cer mi-aminteste de povestile bunicii care-mi spunea ca acolo doarme soarele. 🙂

edit 2

Dupa ce am vazut castelul Bran am mers in Centrul Vechi pentru a admira casele construite de sasi in secolul XVII – XVIII. De acolo am mers la Biserica Neagra unde am asistat la o prelegere despre religia evanghelica si importanta istorica a Bisericii.

Mirosul de bunatati abia scoase din cuptor ne-a condus catre un restaurant cu specific romanesc situat in centrul Brasovului. Un mic ragaz pentru a prinde energie pentru drumul spre casa, dar nu in ultimul rand, pentru a schimba pareri vizavi de excursia noastra. Toata lumea a fost multumita si cu un dor nebun de casa. Cu gandul la urmatoarea excursie ne-am indreptat spre Paradiz, inapoi in Iasi.